.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد پورمحمدی از بزرگان حوزه و مدیران نظام

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مراسم اختتامیه سومین دوره بصیرت فرماندهان و مدیران ناجا در قم سخنرانی کرد.

اهم مطالب مطرح شده توسط وی طبق گزارش خبرگزاری فارس به شرح زیر است.

* دشمن نمی‌خواهد جمهوریت در پناه و تحت آموزه‌ها و قوانین و مقررات اسلامی باشد. این همه قشون‌کشی، تدارکات آشکار و پنهان، نقشه‌های نرم و سخت و فتنه‌انگیزی‌های پنهان و آشکار دشمنان، به‌خاطر آن است که با آرمان‌های حیات‌بخش انقلاب اسلامی، تعارض و دشمنی دارند.
* دشمن از ظرفیت‌های اقتصادی، قدرت نظامی و تبلیغاتی و دستیابی به فناوری‌های پیشرفت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اسلامی نمی‌هراسد بلکه دولت‌مردان آمریکایی و صهیونیستی از وحدت، آرمان‌ها و اعتقادات ملت ایران واهمه دارند.
* براندازی، استحاله، بی‌اعتمادی و بی‌انگیزه‌کردن مردم، ایجاد تفرقه تضعیف نظام، مهم‌ترین هدف دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است.
* دشمنان انقلاب اسلامی، بی‌حیاتر از آن هستند که از به خطر افتادن آبرو و حیثیت خود در اذهان و افکار عمومی دنیا خجالت بکشند و هر زمان احساس کنند که می‌توانند از هر طریقی نظام جمهوری اسلامی را ضربه بزنند، کوتاهی نخواهند کرد.
*
* دشمن در بحث بی‌اعتمادی و بی‌انگیزه‌کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی، به‌دنبال آن است که با رواج شایعات متعدد مردم، مسئولان و نخبگان جامعه را از مسایل اصلی دور کند و آنها را درگیر مسایل فرعی و بی‌اهمیت نماید.
* یکی از حربه‌هایی که دشمن، در بحث ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی دنبال می‌کند این است که به بهانه‌های مختلف از جمله با راه‌انداختن اختلافات مذهبی، درگیری‌های حزبی، جابجایی حقایق و ایجاد آشوب‌های خیابانی به آتش اختلاف دامن می‌زند.
* متأسفانه خیلی از فعالان سیاسی به‌رغم ادعاهایشان، در دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی مردود شدند و نتوانستند نقشه و توطئه دشمن و زمان حساس آن را درک کنند.
* اینها وقتی نمی‌دانند، خواسته‌شان را چه زمانی و به چه نحوی مطرح نمایند، چگونه نخبه‌ای هستند؟
* باید تأسف خورد به‌حال برخی فعالان سیاسی که این‌گونه مسایل را که جزء بدیهیات مسایل سیاسی و اجتماعی است، نمی‌دانند.
* بنا به فرمایش مقام معظم رهبری نه‌تنها نباید خود عامل فتنه‌گری و اختلاف‌افکنی باشیم، بلکه به دشمن هم اجازه ندهیم که به اهداف خودش نزدیک شود یا این‌که زمینه فتنه‌گری و تفرقه را فراهم نمایند.
* برخی بزرگان حوزه و مدیریتی کشور که با فرافکنی و اتهام‌زنی و مجادلات بیهوده، فضا را متشنج می‌کنند باید در صحبت‌های‌شان توجه و مراقبت نمایند تا ملت حفظ وحدت و جلوگیری از اختلاف را از شما یاد بگیرد و دشمنان از این سخنان سوء استفاده نکنند.
* از بزرگان و مدیران انتظار می‌رود که نسبت به فعالیت‌ها و سخنان‌شان مراقبت جدی و ویژه بکنند و تدبیر و پاسخگویی به مردم را مبنای فعالیت‌ها و ملاک عملشان قرار دهند و برای پیشرفت کشور و خدمات‌رسانی به مردم و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.